THUPPAKKI [2012] දමිළ චිත්‍රපටිය සිංහල උපසිරැසි සමගින්


මගේ ජිවිතේ පලවෙනි වතාවට දමිළ චිත්‍රපටියක් උපසිරැසි ගන්වලා අද තමයි ඔයාලට දෙන්නේ.මේක ගැන දකිද්දිම බැනර් එකේ ඉන්න හාදයාව පෙනවානේ.මිනිහා ගැන කට්ටිය දන්නවා ඇති.මිනිහගේ ෆිල්ම් ඇත්තටම මම වැඩිය බලන්නේ නෑ.හැබැයි මේ චිත්‍රපටිය අලුත් එකක් වගේම අදායම් වාර්තා තබමින් තවමත් ලංකාවෙත් තිරගතවෙන එකක්.ඒක නිසා මේ ටොරන්ට් එක අරගෙන දන්න හැමෝම අතේ යවන්න.එතකොට ෆිල්ම් හොල් එකේ බලන්න ඉන්න අයත් මේක.මේක බැලුවා කියලා ඉතින් මිනිහට ගානක් යන්නේ නෑ නේ  ඒක නිසා ඔන්න මේක අරන් බලන්න.අනික අපේ දමිළ චිත්‍රපටි රසිකයන්ට හොද චිත්‍රපටියක් වෙයි කියලා හිතලා තමයි සබ් දාන්න හිතුවේ.

මේ චිත්‍රපටිය ගැන මම අද උදේම දැක්කේ thasneen ගේ ත්‍රෙඩ් එකෙන් තමයි.එක දැක්ක ගමන් මම CJA ගෙන් ඇහුවා බාගේ බාගේ දාමුද කියලා.මම කිව්ව ගමන්ම ඒකට කැමති උන අපේ චමිරටත් ගොඩක් ස්තුතියි.අපි දෙන්නා එකතු වෙලා වැඩ කරන දෙවැනි ෆිල්ම් එක තමයි මේ.පලවෙනි එක EK diwana tha එකනේ.චමිර හිටියේ නැත්නම් මේක ඔයාලට ලැබෙන්න තව වෙලා යන්න තිබ්බා.එක නිසා ඔහුටත් ගොඩක් ස්තුතියි.


චිත්‍රපටියේ නම තමයි තුප්පක්කි සිංහලෙන් කිව්වොත් ආයුධය කියන තේරුම තමයි එන්නේ.චිත්‍රපටියේ කතාව වෙන්නේ හමුදාවේ බුද්ධිඅංශ ඉන්දියාවේ ත්‍රස්තවාදි කණ්ඩායමක් ගැන හොයලා බලන එකක්.ඔබ නැරඹවානම් එක්තා ටයිගර් චිත්‍රපටිය අන්න එකේ වගේ රහස් නියෝජිත කණ්ඩායමක කතාවක්. මොවුන්ට යම් කිසි ත්‍රස්වාදි කණ්ඩායමක් ගැන ඉවක් දැනෙනවා.මොවුන් ඉන්දියාවේ විවිධ පිපරවිම් ගණනාවක් කරනවා.මොවුන්ට එය වලක්වන්න පුලුවන් වෙයිද?දෙමළ චිත්‍රපටි කිව්වම තියන සටන් ජවනිකා ගැන මම විස්තර කරන්න උවමනා නැති වේවි.මේ චිත්‍රපටියේ දුෂ්ටයාගේ චරිතයට පණ පොවන්නේ විද්‍යුත් ජම්වාල් විසිනි.ඔහු FORCE 2011 චිත්‍රපටියේ හොදම නැගි එන නළුවා ලෙසත් සම්මාන ලැබු කෙනෙක්.මෙහි විජේට අමතරව ප්‍රධාන නිළිය ලෙස කාජල් අග්‍රාවාල් චරිත නිරුපණය කරනවා.මෙහි හින්දි නිර්මාණයකුත් මේ වන විට නිර්මාණය කරනවා.එකේ ප්‍රධාන චරිතය රගපාන්නේ ආක්ෂේ කුමාර්.හින්දි චිත්‍රපටිය එන්න කලින් මේක බලලා හිටියොත් හොද වෙන නිසා එහෙනම් අදම මේක අරන් බලන්න කියන ගමන් මම සමුගන්නවා.

පරිවර්තනය හා උපසිරැසි ගැන්වුයේ චමීර අබේසිංහ සමඟ දර්ශන නිශාන්ත විසිනි


No comments

Powered by Blogger.