Mr. and Mrs.Ramachari (2015) සිංහල උපසිරැසි සමගින්



සූමි එකත් එක්ක එකතු වෙලා ඉන්න සියලුමදෙනාට සුභම සූභ දවසක් වෙිවා..!!.මෙි මගේ පළමුවෙනි උපසිරැසි ගැන්වීම ඒක හින්දා අඩුපාඩු නමි ගෝඩාක් ඇති එවාට සමාව ඉල්ලන ගමන් පටන් ගමු නේද ඉතින් මෙිචිචර කල් ඒ කිවිවෙි අවුරුදු 3 ක් විතර ඉදලා සයිටි එකේ වෙන කවුරු හරිදාන සබි එකක් අරගෙන බැලුවා මිසක් මම මෙි විදියට සබි කරලාම නෑ සබි එකක් කරන්න මුලදී ඉදන් ලෝකු ආසාවකුත් තිබුනා නැතුවම නෙවෙයි ඒත් මම කරන රැකියාවෙි හැටියට සමහර වෙලාවට ඒක ගැන හිතන්නවත් බෑ. ඒත් මම අද කොහෝම හරි ඒ වැඩෙිත් කරලා දැමිමානේ කියලා ගොඩාක් සතුටුයි...!! එක විදියකින් මම මගේ ජිවතේ තිබුන එක හීනයක් සැබැකරගත්තා වගේ දැනෙනවා. තව දෙයක් මෙි දවස්වල විවෙිකෙන් වගේ හිටියාට මගේ ජිවිතේ මගේ අනාගතේ සමිබන්ධව පැන නැගිලා තියෙන ලොකුම ගැටලුවත් එක්ක බලපුවාම මට නමි හිතා ගන්න බෑ මම මෙි වැඩෙි ඉවර කරාද කියලාත්.නමුත් මම මෙි වෙලාවෙි එක දෙයක් ඔයාලාට කියන්න ඔින සබි එක දුන්නාට මට විතරක් නෙවෙයි මගේ බාල සහොදරිය වෙන “නිලූෂා“ නංගි (අපේ චූටි දූ ) එයාටත් ඔයාලා ස්තුති කරලා කොමන්ටි කරන්න ඔිනි ඒ ඇයි දන්නවාද..? මම නිකමට වගේ මෙිකේ ලයින් 150 ක් විතර කරලා එයාට කිවිවා මම මෙහෙම වැඩක් කරනවා මට ඒක කරන්න පුලුවන් යෙයිද දන්නේ නෑ කියලා. එයාට සබි කරන එක ගැන 100% ක් අවබෝධයක් නැති උනාට එයාට තේරුණා මෙික ටිකක් අමාරු වැඩක් කියලා එයා කිවිවා ඔයාට වැඩෙි සාර්ථකව කරන්න පුලුවන් අයියේ කියාලා එකපාරක් නෙවෙයි දෙතුන් පාරක් ම කිවිවා මට ඉතින් එකත් ලොකු ධෛර්යයක් උනා.ඒ වාගේම මතක් කරන්න ඔනි මගේ හොදම යාලුවෙක් වෙන චාමර මල්ලිව සූමි එකේ ඇඩිමින් තුමාව මොකද එයාත් මාව දිරිමත් කරා මෙි වැඩෙිට මෙික ගැන කියලා මෙිල් කරාම මම හිතුවාටත් වඩා ඉක්මනට මට පිළිතුරු දීලා. හරි හරි ඒ ඔක්කොටම ස්තුති වෙන ගමන් අපි කථාව පැත්තට පොඩිඩක් හැරෙමු...!!!!

2014 දෙසැමිබර් මාසේ 25 වෙනිදා තිරගත උන මෙි චිත්‍රපටිය දකුණු ඉන්දියාවෙි කර්ණාටක ප්‍රාන්තයේ කන්නඩා කියන භාෂාවෙන් සැකසුනු Action,Romance,Drama ඝණයට අයිති එකක් විකිපීඩියාවලට අනුව ඉන්දියන් රුපියල් කෝටි 50 ක බරපැනක් දරලා නිර්මානය උන සලරුවක් කිවිවොත් නිවැරදියි..මෙිකේ කථාව දිහා බැලුවොත් කුඩා කාලේ ඉදන් හරියට ඉගෙන ගන්න බැරි ළමයෙක් ඉන්නවා එයාගේ නම රාමචාරි එයා ඉස්කෝලේ ගිහියාම ගුරුවරුන්ගෙන් ගුටිත් කනවා වෙලාවකට එකට එක කියලා එයාට අවවාද කරන්න ගියාම. ඒ තමයි අපේ රාමචාරි ඒ කිවිවෙි චිත්‍රපටයේ වීරයා.. පස්සේ එයා කොලේජ් එකටත් යනවා ලොකු උනාම ඉතින් කොලේජ් ගියාම කොහොමද කියන්න ඔන නෑනේ ඉස්කෝලේ අරම හිටියනමි එහේ කොහොමද කියාල හිතා ගන්න පුලුවන් නේ..කොලේජ් එන්නේ මාසේට එක දවසයි ඒ ආපු එකම එක දවසේ මෙයාට හමිබෙනවා ලස්සන ගෑනු ළමයෙක් එදා ඉදලා අපේ රාමචාරිට පුදුම විදියේ දේවල් සිද්ධවෙනවා ඒවා මොනවාද කියලා දැන ගන්න ඔනි නමි චිත්‍රපටිය බලන්නම වෙනවා.චිත්‍රපටිය නරඹලාම ඉන්න කියලා ඉල්ලන ගමන් මම අදට නතර වෙනවා නැව වතාවක් කියන්නේ පළවෙනි සමි එක හින්දා අඩුපාඩු ඇති අනිවරෙන්ම කමන්ට කරන්න මටට ඒක ලොකු ධෛර්යයක් ආපහු මෙි වගේ වැඩක් කරන්න.නැවතවතාවක් සූමි එකේ ඇඩිමින් තුමාට හෘදයාංගමව ස්තුතිය පුදකරනවා මෙිි අවස්ථාව මට ලබා දුන්නාට.ඔබ සැමට ජයෙන් ජය..!!!



සිංහල උපසිරැසි මෙතැනින් ලබාගන්න


පරිවර්තනය හා උපසිරැසි ගැන්වුයේ M.T.R තරිදු රුක්ෂාන් පෙරේරා (R.S.P) විසිනි

සැ.යු:මෙහි සම්පූර්ණ අයිතිය Zoom.lk සතු අතර,අනවසරයෙන් උපුටා ගැනීම තහනම්.තවද,කතෘ ගේ අයිතියකින් තොරව කිසිදු වෙබ් අඩවියක මේ උපසිරැසි පල නොකරන්න

No comments

Powered by Blogger.