Twenty (2015) සිංහල උපසිරැසි සමගින්



ඔන්න ඉතින් කාලෙකට පස්සෙ මම සබ් එකක් අරගෙන ආවා. සබ් එකක් ගේන්න ගොඩක් පරක්කු වුනාට මුලින්ම සමාව ඉල්ලනවා. වැඩි කතා නොකර මම මේ චිත්‍රපටිය ගැන විස්තරයක් කියන්නම්.ඔක්කොටම කලින් කියන්න ඕනෙ මේක වැඩිහිටියන්ට පමණයි චිත්‍රපටියක්. මේකෙ තියෙන්නෙ 16+ සීන් වුනාට කතාව නම් 18+. දැන් ඉතින් කියන දේ අහන්නෙ නැති අය අනිවාරයයෙන්ම ‍මේක බලයි. ඔන්න මට නම් මුකුත් කියන්න එපා. කොහොමහරි පොඩි අයත් බලයි කියලා හිතපු නිසාම මම උපසිරැසිය ගොඩක්ම සභ්‍ය විදියටයි දාන්න උත්සාහ කළේ. ඒත් මම කතාවෙ තේරුමට නම් හානි කළේ නෑ.

මේකෙ කතාව ගැන කියනවනම්, අවුරුදු 19 ඉවර වෙලා අවුරුදු 20 ලබන්න ඔන්න මෙන්න ඉන්න කොල්ලො තුන් දෙනෙක් ගැන තමයි කතාවෙ කියවෙන්නෙ. මේ තුන්දෙනාගෙන් එක්කෙනෙක් පොත් ගුල්ලෙක්. අනිත් කෙනා චිත්‍ර කාරයෙක්. අනිත් එකා තමයි හොඳම. ඒකට වනචරයා හැරෙන්න කියන්න හොඳ වචනයක් නෑ. මෙයාලා තමන්ගෙ 20 වෙනි අවුරුද්ද ගත කරන හැටි තමයි මේකෙ තියෙන්නෙ. මේක නම් ගොඩක්ම දුරට කොමඩි පැත්තට බර වුනත් රොමෑන්ටික් ගතියත් ටිකක් තියෙනවා. තරුණ අයට නම් මේක අනිවාර්යයෙන් බලන්න කියලා මම යෝජනවා කරනවා. මේක බැලුවට පාඩුවක් වෙන්නෙ නෑ. මේකේ 2GB විතර ලොකු ටොරන්ට් එකක් තිබ්බේ. ඉතින් ඒක අඩු සයිස් කරලා අප්ලොඩ් කරපු thasneen විශේෂ ස්තුතියක් හිමිවෙන්න ඕන. එහෙනම් ආයෙ පරක්කු නොවී ඉක්මනට සබ් එකක් ගේන්න පොරොන්දු වෙන ගමන් මම යනවා.සුබ පැතුම්!



සිංහල උපසිරැසි මෙතැනින් ලබාගන්න



පරිවර්තනය හා උපසිරැසි ගැන්වුයේ සචින් ප්‍රභාෂ් විසිනි

සැ.යු:මෙහි සම්පූර්ණ අයිතිය Zoom.lk සතු අතර,අනවසරයෙන් උපුටා ගැනීම තහනම්.තවද,කතෘ ගේ අයිතියකින් තොරව කිසිදු වෙබ් අඩවියක මේ උපසිරැසි පල නොකරන්න

No comments

Powered by Blogger.